poniedziałek, 21 lipca 2014

Informacja bardzo ważna

Roxette oraz ja, czyli niesławny A.J. postanowiliśmy połączyć jej oraz mój blog w jeden. Powody były w sumie znikome. Po prostu zdecydowaliśmy, że tak będzie lepiej i wsio. A że teksty mojego autorstwa będą publikowane na tym tutaj o blogu, to już szczegół.
Wszelakie notki napisane przeze mnie w tytule będą miały dopisek [A.J.], żeby się wyróżniało i była pewność, że nikt autorów nie pomyli. Również będzie stworzona strona z moim nickiem i linkami do wszystkich moich tekstów, ot, żeby był jako taki porządek i ład.
Mam nadzieję, Roxette pewnie również, że to połączenie przyniesie nam jeszcze więcej czytelników i przyjemności z pisania. W końcu mój blog nie będzie świecił pustkami ; P
Za czas nieokreślony, ale na pewno dzisiaj, pojawi się kilka moich tekstów, żebyście mieli okazję zapoznać się z moją twórczością. Obym Wam przypadł do gustu; )
Pozdrawiam,
A.J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dla Ciebie to chwila. Dla mnie impuls do dalszego działania.