środa, 20 sierpnia 2014

Na stronie

Witam!
Chciałabym przeprosić za swoje zaległości. Wiem, że od dawna niczego nie wstawiłam, ale mam wymówkę - chwilowy brak możliwości. I taka mini depresja twórcza, ale to tak na marginesie. Staram się ją przełamać i powoli tworzę... coś. Chciałabym owo "coś" skończyć jak najszybciej, jeszcze w tym tygodniu, jak siły wyższe dopomogą (bo chyba tylko to może pomóc na moją rodzinkę i moje zacięcie twórcze), lecz niczego w tym temacie nie obiecuję.
Mam również tyły na Waszych blogach. Z chęcią już teraz bym się nimi zajęła, ale wtedy musiałabym odstawić na jakiś czas pisanie, a wolałabym tego uniknąć. Mogę jednak obiecać, że kiedy tylko będę mogła, spróbuję to nadgonić.
Oficjalnie i publicznie dziękuję też A.J., dzięki któremu ten blog jeszcze jakoś funkcjonuje. Gratuluję również ośmiu wstawionych postów w ciągu miesiąca naszej współpracy. 
Pozdrawiam serdecznie,
roxette16

7 komentarzy:

  1. Nie Ty jedna masz zaległości, co ja mam powiedzieć? Więc, wczoraj wystawiłam rozdział, a tak swoją drogą, wypadałoy mi napisać kolejny, a jakoś brak weny, a może raczej chęci, bo pomysł mam. Poza tym muszę wykonać zamówienia na szablon, a to już wgl wymaga skupienia i do tego przeczytać właśnie zaległości. Jakoś te wakacje nie należą do udanych jeśli chodzi o wolny czas przed komputerkiem, co nie? O Roxette, wiesz co? Jakoś wcześniejszy wygląd był ładniejszy, taki kolorowy, pełen życia, a ten hm... szary... I wgl nie wiem czemu, ale ja nie jestem zwolennikiem łączenia blogów. Teraz nieco się gubię na tym, bo chciałabym czytać tylko te twoje wpisy (Nie żebym miała coś do A.J, ale to w twoich opowieściach się zakochałam i Ty wiesz o tym).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę się wtrącić (a oczywiście, że mogę), to chciałbym jedynie powiedzieć, że tak naprawdę nie ma w czym się gubić, no, przynajmniej ja nie mam z tych żadnych problemów. Jest zakładka tylko z opowiadaniami roxette16 (zwie się "Roxettowskie twory", jakby ktoś nie widział) i jak można się domyślić, są tam wszystkie teksty, które napisała ; ) No i po prawej jest także archiwum bloga, także nie powinnaś mieć problemów z gubieniem się :3
      A.J.

      Usuń
    2. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do jednej osoby, która prowadzi bloga, to ciężko się niekiedy przestawić.

      Usuń
    3. Wiem, co masz na myśli - ja sama czasem z trudem radzę sobie z większymi zmianami, ale tą wprost uwielbiam. Chyba w dużej części z egoistycznych pobudek; D
      Niby czas jest - wolne osiem godzin i brak większych zajęć, ale tak naprawdę, to wciąż gdzieś umyka.
      Wcześniejsza "kreacja" rzeczywiście była weselsza. Może pomyślę nad kolejną zmianą. Ale na to trzeba jeszcze nieco zaczekać:)
      Za pochwałę dziękuję, jestem za nią szczerze wdzięczna. Wiem doskonale, że ja i A.J. piszemy w różnych stylach, co ktoś ostatnio wyraźnie zaznaczył, i nie mam zamiaru narzucać nikomu własnych gustów, ale jego twórczość mi osobiście bardzo się podoba. Może właśnie przez tą odmienność od mojej i niewątpliwy talent.
      Życzę Ci dużo weny i wiele wolnego czasu, co i mi oczywiście się przyda:)

      Usuń
  2. Oficjalnie i publicznie dziękuję roxette16 za podziękowania ; ) Jak widać, pomysł połączenia blogów aż tak zły to nie był. Pod nieobecność roxette16 trochę by świecił pustkami, a tak to pojawiło się kilka moich cyberpunkowych tekstów, które komuś tam mogą przypaść do gustu ; ) A w przyszłości powinno być ich jeszcze więcej.
    A.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazg. Ale jeśli rzeczywiście chcesz mi podziękować, to pracuj tak dalej; P

      Usuń
  3. Czekam Roxette aż dodasz coś nowego w końcuu! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dla Ciebie to chwila. Dla mnie impuls do dalszego działania.