piątek, 29 sierpnia 2014

Ważne wieści

Ostatnio tak sobie sporo myślałem i doszedłem do następującego wniosku: skoro pisuję głównie cyberpunk i on mi nawet całkiem dobrze wychodzi, to dlaczego nie miałbym założyć bloga, na którym będzie pojawiała się tylko twórczość z tego konkretnego gatunku? Raz, byłoby to znacznym udogodnieniem dla tych, którzy chcieliby czytać ten mój cyberpunk, dwa, blogów, na których pojawiają się tego typu opowiadania, znalazłem raptem… jeden, nie licząc tego, co ja piszę. Wiem, że sporo mieszam i domyślam się, że parę osób ma ochotę mnie w tym momencie rozszarpać, czemu w ogóle się nie dziwię, ale myślę, że warto byłoby rozreklamować cyberpunk. Może znajdą się w blogosferze osoby, które go polubią. Łatwiej więc będzie im znaleźć taką twórczość, gdy blog będzie się koncentrował tylko na niej.
Dlatego więc stworzyłem nowego bloga (link podam na końcu), na którym pojawiły się moje dotychczasowe opowiadania i pojawią się te, które dopiero mam w planach, a jest tego naprawdę mnóstwo. Dzięki temu też nie będę zaśmiecał bloga roxette16, chociaż nie zamierzam do końca porzucić publikowania tutaj. Będę wrzucał te opowiadania, które z cyberpunkiem nie mają niczego wspólnego i rzadziej niż do tej pory. Niech to będzie blog głównie ze wspaniałą twórczością roxette16 ; )
Blog na razie wygląda marnie, z tego względu, że na obecnym kompie nie mogę wszystkiego zrobić tak, jakbym chciał oraz dlatego, że wciąż wręcz błagam wspomnianą wyżej roxette16, żeby zrobiła za/dla mnie szablon, bo ja się na tym kompletnie nie znam.
Jeśli jesteście wspaniałomyślni i choć trochę mnie lubicie, to bardzo, bardzo prosiłbym o przekopiowanie waszych komentarzy spod tekstów na tym blogu i przeniesienie ich na ten nowy. Dlaczego? Nie chciałbym, żeby wasze komentarze przepadły, bo naprawdę wiele dla mnie znaczą. Podnoszą na duchu, powodują uśmiech na mej twarzy i tak dalej, co tylko motywuje do dalszego pisania ; ) No i jest też drugi powód, bardziej egoistyczny. Jakiekolwiek komentarze, a nie jest ich mało, spowodowałyby wrażenie, że blog jest odwiedzany i ktoś te teksty czyta (co jest w sumie prawdą, jakby nie patrzeć). Potencjalny nowy czytelnik wszedłby, zobaczyłby, że trochę komentarzy jest i zapewne stwierdziłby, że skoro ludzie czytają i te komentarze nie są denne, to znaczy, że teksty są dobre. Dlatego jeszcze raz bardzo proszę o to i obiecuję wynagrodzić waszą pomoc masą nowych rozdziałów i nowych opowiadań ; )
Żeby nie było czczego gadania, oto link: Cyberpunkowe Opowieści
A.J.

7 komentarzy:

  1. Ja, z bardzo egoistycznych pobudek, mam wielką nadzieję, że tych nie cyberpunkowych opowiadań będzie sporo. Bo choć lubię cyberpunk w Twoim wykonaniu, to ten blog bez Ciebie chyba obumrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ten cyberpunk to będzie jedna dłuższa historia, czy wiele krótkich opowiadanek? Bo szczerze mówiąc nie za bardzo lubię oneshot'y.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak to się stało, że dopiero dzisiaj zobaczyłam ten post ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dla Ciebie to chwila. Dla mnie impuls do dalszego działania.